SCOOL 2026

Styria:SCOOL Sales 2026 – uskoro krećemo!

Nakon 11 uspješnih generacija i više od 180 polaznika, Styria:SCOOL Akademija pokreće novo izdanje – SCOOL Sales, program namijenjen studentima koji žele razvijati karijeru u prodaji i upoznati rad u medijskoj industriji.


Nova generacija počinje u siječnju 2026.!

Ako želiš razviti prodajne, komunikacijske i prezentacijske vještine, upoznati rad u jednoj od vodećih medijskih kuća u Hrvatskoj i učiti od iskusnih Styrijinih stručnjaka – ovo je program za tebe.

Program traje 2–3 mjeseca, potpuno je besplatan za odabrane polaznike, a najboljima donosi i novčane nagrade. Uz certifikat, preporuku i praktično znanje, postaješ dio sve veće SCOOL zajednice.


Ključne informacije

Styria SCOOL Sales akademija počinje 16.siječnja 2026.


Prijave su otvorene od 25. studenog do 7. prosinca u 23:59. Prijavi se putem Microsoft Forms obrasca i riješavanjem selekcijskog zadatka.


Predavanja i radionice u sklopu Akademije održavaju se uživo kroz četiri vikenda okvirno od 9 do 13/14 sati, subotom i nedjeljom na našoj lokaciji Oreškovićeva 3D, Zagreb.

Tijekom trajanja akademije nakon završetka vikenda/modula polaznike očekuju praktični zadaci koji će biti temelj za ocjenu i osvajanje novčane nagrade.


Po završetku akademije svi polaznici dobivaju:

  • certifikat o sudjelovanju
  • pisanu preporuku


Najbolji polaznici dobivaju i novčanu nagradu:

  • 1. mjesto – 1200 €
  • 2. mjesto – 1000 €
  • 3. mjesto – 800 €

Program i raspored

Kroz četiri modula polaznici će steći uvid u ključne elemente prodaje, komunikacijske vještine, medijskog tržišta i praktičnih alata. Naši predavači podijeliti će s vama svoje znanje i iskustvo kroz slijedeće teme:


PRVI VIKEND

16.1. (PETAK)

  • Otvorenje SCOOL-a

17.1. (SUBOTA)

  • Osobni razvoj i mindset

18.1. (NEDJELJA)

  • Soft skills za prodaju


DRUGI VIKEND

24.1. (SUBOTA)

  • Prodaja medijskih rješenja – što zapravo prodajemo?
  • Strategija prodaje u medijima s osvrtom na klijente i tržište

25.1. (NEDJELJA)

  • Projekti kao jedan od ključnih prodajnih formata
  • Digital i social – gdje je pažnja publike
  • Print ne umire. Evo zašto


TREĆI VIKEND

7.2. (SUBOTA)

  • Financije u prodaji
  • Medijski prodajni ciklus – što se događa „iza kulisa“?

8.2. (NEDJELJA)

  • Alati za prodaju – CRM i novi trendovi u prodaji medija
  • Vođenje prodajnog razgovora i pregovaranje


ČETVRTI VIKEND

28.2. (SUBOTA)

  • Razumijevanje klijenta i briefa
  • Pisanje ponude koja prodaje + pitch trening



Ako želiš unaprijediti svoje prodajne vještine, raditi s mentorima iz industrije i testirati znanje na stvarnim zadacima – prijavi se!



Podijeli na

Komentari polaznika