Prema izboru Croatia's Best Employer Brand Awards 2019. Styria grupa u Hrvatskoj i njezine tvrtke nagrađene su u čak 4 kategorije. Naime, 24sata je pobjednik kategorije Najbolja kreativna employer brend kampanja za svoj projekt "Feedback kampanja", Njuškalo je pobjednik kategorije Najbolja interna komunikacija employer brenda za projekt "S Herojem vrijednosti do glavne Njuške", a Trikoder u kategoriji Najbolja mala tvrtka. Styria:SCOOL akademija zajedno je s INA Grupom pobjednik kategorije Studentski programi.
Ove godine ove nagrade dodijeljivane su prvi put, a u organizaciji CareerCentra, internetske platforme za vođenje procesa zapošljavanja i izradnju brendova poslodavaca.
- Raditi na brendu poslodavca danas u najvećoj mjeri znači da se bavite aktivnostima kojima su glavni ciljevi povećanje zadovoljstva radnika te stavljanje vas kao poslodavca u mogućnost da lakše zadržite i privlačite talentirane pojedince. Zbog trenutačne percepcije rada na našem tržištu upravljanje brendom poslodavca postaje izuzetno važna tema, rekao je Vladimir Benić, osnivač CareerCentra i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca.
Svim kolegicama i kolegama koji su sudjelovali u nagrađenim projektima ovim putem čestitamo te zahvaljujemo na uloženom radu i trudu!